Friday 5 August 2011

errr .. nape ngn belog nih haa ? aku terase mcm ade kelainan lah pulakk . sekian lame aku tak care kt belog nih .. hahaha . sbb kemalasan aku untok menarikanjarijemari aku nih laa . hahaha .. adoiii . macam tak biase lah pulak gune yg niyy . korang punye port nak post ade kelainan tak ? aku punye ade doe .. mcm tak best lakk nak post .. :s


emm . lantak lah nak jadi ape pon .. memandangkan aku tenga boring + menepek kepenatan puase , aku nak waste my time kat sini . heeee . :D tapi aku taktao nak cite ape lahh sayang !
ade hot story tuh mmg lah ade . tapi mcm malas nak cite la babe . :') *senget tak aku ? hahah ..
1 more , perasan tak , perasan tak ? blog aku dah sucibersihlagitakberseri ! hahaha .. aku kompius nak gune background macam mane . last2 aku pon buad lah mcm niyy je . bhahaha ,
burok kan ?? takpelahh . janji aku tak susah kn nenek kaw pun kan ?? =p


okayy . stop it ! aku nak cakap , sumpah aku bengang boley ?? haishh .. rase mcm mnyirap lah pulak kn ?/ nak taw sebab pe ?? sebab aku tak dpat balek johor lah weiii ! teperap kt tengganu nih .. haishh .. ckap nak blex last week . pastuh , tunde jadik last week lepas nih , pastuh tunde lagik next week .. mygod !! bengang tahap gilee khinzir oo aku ..
kesian ayah aku crik kan anak dare die nih ketam . nak nye aku nih makan ketam taok !
rindu masakna mak aku lahh senget !! kau tak rase kan ape aku rase ?? hmmm . :'(
sedey sgt ... mumy !!!!! haishh ,, dededik lah pulakk aku kat sini ^^


dah sudah .. end the story .. bout sekolah pulak next , n next week aku dah ade test .. bukan exam yang besa tuh .. heee . :D sumpah takot nokk . aku takod , tapi aku tak besedie pon nak hadapi sume niyy . adoiii . ape nak jadik ngn kau niyy aten .. shoot paleotak kao sndry kalau kaw fail mcm last exam rytoo ! huh .. terok markah kao doe ~aten2 !! :')
aku nak memotivasikan diri aku sbenanye . tapi takde pebimbinglah pulakk . hahaha ..


okayy .. lastly , aku nak ckap aku dlam usehe nak mengembalikan muke aku yang sedang diserang virus cendawanpagimembute dan menepek mcm orang puase kat muke aku kepade muke yang sucibersihlagidisayangiolehaku . :')



p/s - terase senget melande lahh pulakk . mcam-2 aku mengarut merepek kan syang ? hahah . ape2 pon , ade aku kesah ? belog aku kott . tak susah kan mak nenek atok moyang kau pon kn ? ^^

No comments:

Post a Comment